Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики для 10 класу
2016- 2017 н. р.
(за програмою, затвердженою
наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826 «Про
затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних
закладів»)
(До
підручника Й.Я. Риквінд, Т.І.Лисенко, А.А.Чернікова)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Тема 1. Інформаційні процеси. Комп’ютер як засіб реалізації інформаційних
процесів.
|
|||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Створення нумерованих і маркованих списків.
|
|
|
2.
|
Вставлення
зображення у текстовий документ і налаштування їхніх властивостей. Створення
спеціальних об'єктів у текстовому документі.
|
|
|
3.
|
Таблиці в
текстових документах.
|
|
|
4.
|
Практична
робота №1: «Робота з таблицями і зображеннями у текстових документах».
|
|
|
5.
|
Підготовка
текстового документу до друку.
|
|
|
6.
|
Поняття про шаблон документа. Використання стилів у текстових документах.
|
|
|
7.
|
Практична робота №2: «Використання
стилів у документах».
|
|
|
8.
|
Засоби автоматизації процесу створення документа.
|
|
|
9.
|
Практична робота №3: «Використання засобів автоматизації створення та
опрацювання документів».
|
|
|
10.
|
Налагодження середовища користувача текстового процесора.
|
|
|
Тема 2. Служби Інтернету.
|
|||
Тема 2.1. Електронна
пошта
|
|||
11.
|
Принципи функціонування
електронної пошти. Огляд програм для роботи з електронною поштою.
|
|
|
12.
|
Робота з електронною поштою з
використанням веб-інтерфейсу. Етикет електронного листування
|
|
|
13.
|
Практична робота №4: «Електронне листування через веб-інтерфейс».
|
|
|
Тема 2.2. Комунікації
за допомогою Інтернету
|
|||
14.
|
Поняття миттєвого повідомлення. Обмін
миттєвими повідомленнями: принципи функціонування служби, огляд популярних
програм.
|
|
|
15.
|
Практична робота №5: «Обмін миттєвими
повідомленнями».
|
|
|
16.
|
Поняття форуму та чату. Етикет
інтерактивного спілкування Повторення і
систематизація навчального матеріалу за І семестр.
|
|
|
Тема 3. Комп'ютерні презентації.
|
|||
Тема 3.1 Опрацювання мультимедійних даних
|
|||
17.
|
Поняття про мультимедійні дані.
Формати аудіо- та відеофайлів.
|
|
|
18.
|
Мультимедійні програвачі. Засоби перетворення
аудіо- та відеоформатів.
|
|
|
19.
|
Програмне забезпечення для опрацювання
мультимедійних даних. Захоплення аудіо та відео, створення кліпів.
|
|
|
20.
|
Налагодження часових параметрів аудіо-
та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налагодження переходів
між його фрагментами
|
|
|
21.
|
Практична робота №6: «Створення відеокліпу».
|
|
|
Тема 3.2. Створення й
показ слайдових презентацій
|
|||
22.
|
Поняття презентації та комп’ютерної
презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації.
Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і
демонстрації презентацій.
|
|
|
23.
|
Створення
презентації за допомогою майстра автовмісту та шаблонів оформлення, створення
пустої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття
презентації та збереження її в різних форматах.
|
|
|
24.
|
Створення написів і зображень на
слайдах презентації. Вставлення зображень у презентації. Принципи
стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
|
|
|
25.
|
Практична
робота №7: «Розробка
слайдової презентації».
|
|
|
26.
|
Додавання анімаційних ефектів до
об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів. Додавання
відеокліпів, звукових ефектів та мовного супроводу до слайдової
презентації.
|
|
|
27.
|
Практична робота №8: «Анімація в слайдових презентаціях».
|
|
|
Тема 3.3. Спільна
робота з документами. Розроблення колективного проекту.
|
|||
28.
|
Середовище для спільної роботи з
документами. Колективне виконання завдань з опрацювання даних.
|
|
|
29.
|
Служби онлайнового документообігу.
Спільна робота з онлайновими документами.
|
|
|
30.
|
Практична робота № 9: «Розроблення колективного проекту».
|
|
|
31.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр.
|
|
|
32.
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за
рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар