МО

 Погоджено:____________________             затверджено на засіданні методичної    ради
Директор школи:                                            протокол №1 від 06.09.2016
______________Л.Н.Миронюк                    Голова ради_______  ______________                                                                                                               




План
методичного об’єднання
учителів математики, інформатики, фізики
на 2016-2017 н.р.












Керівник методичного об’єднання __________________ А.І. Брень

   
 Науково-методична проблемна тема району:
«Розвиток професійної компетентності педагога як умова забезпечення якості освіти в закладах району»


Науково-методична проблемна тема школи:
«Розвиток професійної компетентності педагога як умова забезпечення якості освіти в школі»


Науково-методична проблемна тема шкільного методичного обєднання учителів  математики, фізики та інформатики:
«Шляхи вдосконалення педагогічної майстерності при використанні інноваційних технологій»














«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор Кухітсько-Вільської ЗОШ І-ІІІ ст.
_______________ Миронюк Л.Н.

ПОЛОЖЕННЯ
про методичне об'єднання вчителів-предметників
1.       Загальні положення:
1.1. Методичне об'єднання – структурний підрозділ внутрішньої системи управління навчально-виховним процесом, який координує методичну, організаційну роботу вчителів одного або кількох  близьких за змістом предметів. 
1.2.Методичні об’єднання створюються при наявності не менше 3-ох спеціалістів одного фаху. 
1.3. Методичне об'єднання вчителів здійснює навчально-методичне забезпечення середньої освіти та позакласну діяльність з предмету, організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників навчального закладу згідно з рівнями, визначеними законодавством.
1.4. В своїй роботі методичне об’єднання підлегле педагогічній раді.
2. Структура та функції методичного об'єднання:
2.1. Структура методичного об'єднання включає всіх вчителів навчального закладу за галузями знань державного компонента освіти.
2.2. МО може організовувати свою роботу за наявності 3-х та більше учасників.
2.3. Підрозділами методичного об'єднання є творчі групи вчителів.
2.4. Керує методичним об'єднанням голова методичного об'єднання вчителів, яка (який) обирається терміном на два роки на загальних зборах методичного об'єднання з відповідної галузі знань із числа педагогічних працівників навчального закладу із відповідною фаховою освітою, яким за результатами атестації встановлена перша або вища кваліфікаційна категорія за наявності стажу роботи за фахом не менше 5 років.
2.5.  Загальний контроль за роботою ШМО здійснює заступник директора з НВР 
 3. Зміст і напрямки роботи методичного об'єднання вчителів.
         Зміст роботи методичного об'єднання включає такі напрямки діяльності:
3.1. Розробка, апробація та впровадження новітніх освітніх технологій та систем, перспективного педагогічного досвіду, поліпшення на цій основі організації методичної роботи в навчальному закладі.
3.2. Аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпечення навчально-виховного процесу педагогічними кадрами.
3.3. Навчально-методичне консультування педагогічних кадрів навчального закладу.
3.4. Організація безперервного удосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних кадрів.
3.5. Обговорення питань з методики викладання предмета, принципових питань програми Міністерства освіти, розглядання календарно-тематичних планів.
3.6.Надання допомоги вчителям у розвитку та підвищенні професійної майстерності.
3.7.Забезпечення своєчасного вивчення нормативних документів, виконання нормативних вимог до навчання та виховання учнів.
3.8. Підготовка та проведення олімпіад з базових дисциплін, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт, турнірів юних науковців тощо.
3.9.Проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу педагогів, вивчення і узагальнення їхнього перспективного педагогічного досвіду та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, навчально-методичної та науково-дослідницької роботи 
4. Керівник шкільного методичного об’єднання вчителів:
Члени методичних об’єднань відкритим голосуванням обирають із досвідчених учителів терміном на 2 роки керівника (голову).
Керівник методичного об’єднання є членом науково-методичної ради.
4.1.   Планує роботу методичного об’єднання на поточний навчальний рік.
4.2.   Розподіляє методичні теми педагогічних працівників на поточний  навчальний рік та організовує педагогічні читання на засіданнях методичного об’єднання.
4.3. Визначає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів методичного об’єднання за їх виконання.
4.4. Відповідає за ведення документації шкільного методичного об’єднання (плани роботи, протоколи засідань, тексти виступів, розробки уроків, зразки наочності тощо).
4.5. Відвідує районні наради керівників методичних об’єднань вчителів відповідної галузі знань.
4.6. Складає графік проведення методичних заходів з педагогічними працівниками.
4.7. Вивчає та аналізує роботу шкільного методичного об’єднання, складає списки необхідної науково-методичної літератури, технічних засобів навчання;
4.8. Створює банк даних (картотеку) педагогічних знахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів методичного об’єднання.
4.9. Створює аудіо та відеотеку кращих освітянських доробок методичного об’єднання школи.
4.10. Збирає зразки кращих творчих робіт, виконаних учнями навчального закладу.
4.11. Організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження методики, технологій навчання і виховання.
4.12. Спрямовує свою роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику навчального закладу перспективного педагогічного досвіду, новинок навчально-методичної літератури, новітніх освітніх технологій та досягнень сучасної науки.
4.13. Готує навчальні матеріали та проводить І (шкільний) етап олімпіад з базових дисциплін.
4.14. Підводить підсумки та готує відповідні заявки на участь команди школи у подальших етапах олімпіад з базових дисциплін.
4.15. Організовує роботу вчителів у підготовці команди школи у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін та конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН.
4.16. Разом з заступником директора з навчально-виховної  роботи готує навчальні матеріали для проведення зрізів знань за річним робочим планом навчального закладу.
4.17. Разом з заступником директора з навчально-виховної роботи складає план проведення предметного тижня, призначає відповідальних та слідкує за його виконанням.
4.18. Звітує про роботу методичного об’єднання на  педагогічній раді школи.
5. Обов’язки вчителів членів МО
Кожен вчитель – член МО повинен:
         постійно підвищувати професійний рівень,педагогічну майстерність;
         мати особисту програму професійної самоосвіти;
         брати активну участь в розробці відкритих заходів;
         брати участь в роботі засідань МО, практичних семінарах і т.д.;
         кожному учаснику МО необхідно знати тенденції розвитку методики
         викладання предмета, «Закон про освіту», нормативні документи,
         методичні вимоги до категорій;
         володіти основами самоаналізу педагогічної діяльності.
6. Права вчителів членів МО
    6.1. Звертатися до адміністрації з проханням про відрядження на курси,
семінари, тренінги з питань підвищення фахової та професійної майстерності.
    6.2. Висувати пропозиції щодо поліпшення організації НВП в навчальному закладі.
    6.3. Вносити пропозиції щодо організації та змісту атестації вчителів.
7. Документація  МО.
1. План роботи на рік.
1.1. Аналіз роботи за минулий рік.
1.2. План засідань методичного об’єднання.
1.3. Заходи щодо підвищення фахової майстерності вчителів.
1.4. Контроль за якістю навчальної діяльності учнів.
1.5. Проблемні питання, над якими працюють вчителі.
1.6. Організація позакласної роботи
1.7. Графік проведення відкритих уроків і виховних заходів.
1.8. Заходи щодо зміцнення навчально-матеріальної бази.


 
інформатики району, області, країни, з роботою вчителів - новаторів з метою
використання передового педагогічного досвіду на своїх уроках.
астрономії та інформатики та взяти участь у II етапі Всеукраїнської
олімпіад з даних предметів.
Прізвище, ім’я, по батькові

Освіта

Спеціальність за дипломом

Який ВНЗ закінчив

Рік закінчення

Загальний педагогічний стаж

Стаж роботи в даному закладі

Який предмет викладає

В яких класах

Курси підвищення кваліфікації (рік, місце)

Категорія за останньою атестацією (рік)

Звання

Нагороди

Друковані авторські роботи (де, коли надруковані)

Методична проблема над якою працює вчитель

Прізвище , ім’я, по батькові
2016-2017 н.р.
Загальна кількість учнів-учасників (призерів) учнівських інтелектуальних конкурсів і змагань
районних
учасники
призери
міських


обласних


всеукраїнських


міжнародних


Загальна кількість учнів-учасників (призерів) Всеукраїнських предметних олімпіад
І етап (шкільний)


ІІ етап (районних)


ІІІ етап (обласний)


ІV етап (всеукраїнський)


Загальна кількість учнів –слухачів МАН (призерів)
І етап (районний)


ІІ етап (обласний)


ІІІ етап (всеукраїнський)


Застосування продуктивних технологій

Кількість і результативність відкритих уроків


Особиста участь у конкурсах фахової майстерності: «Учитель року», «Урок року», «Твоя публікація» тощо

Участь учителя в роботі фахових семінарів (шкільних, районних, обласних)

Наявність друкованих робіт, авторських розробок

Навчання випускників за предметним напрямком

Стан предметного кабінету (% оплати)

Робота в ШМО

Робота в РМО



2. Протоколи засідань
3. Програми дослідницько-експериментальної роботи.
4. Аналітичні матеріали контролю за станом викладання предмета та якості знань (дані зрізів, діагностики).
5. Набір навчальних програм.
6. Тематичне планування кожного вчителя.
7. Матриця об’єму інновації по кожному вчителю.
8. Діагностика вчителів (анкети).
9. Схеми аналізу (типи і види уроків, типи і види аналізу, критерії аналізу особистісно орієнтованого уроку, схема аналізу аспектів організації уроку, психологічний аналіз, аналіз з точки зору демократизму, комплексний аналіз, психолого-педагогічний аналіз)
10. Методична література (картотека нормативних документів).
8. Керівництво діяльністю МО
    8.1. Керівництво діяльністю МО здійснює заступник директора з НВР.









План роботи ШМО 
вчителів математики, фізики та  інформатики   за попередній рік та завдання на наступний 2016/2017 навчальний рік.
                
І засідання – 5 вересня 2016 року
1. Підсумок роботи ШМО   вчителів математики, фізики та  інформатики   за попередній рік та завдання на наступний 2016/2017 навчальний рік.
2. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення математики, фізики та інформатики в основній   та старшій школі у поточному навчальному році.
3. Охорона праці на уроках.
4. Координація і затвердження календарних планів
5. Підготовка до проведення шкільної олімпіади математики, фізики та інформатики.(жовтень, листопад)

ІІ засідання –  6 грудня 2016 року
1. Підсумки участі учнів у шкільних та районних олімпіадах.
2. Впровадження дистанційного навчання на уроках інформатики.
3. Тренінг "Проектуємо модель уроку разом".
4. Ознайомлення з наслідками перевірки  введення  робочих зошитів та зошитів для контрольних робіт з математики.
5. Участь учителів-предметників у конкурсах – «Авторський урок», «Учитель року» -інформатика (грудень)

ІІІ засідання – 3 лютого 2017року
1. Використання  інноваційних технологій  на уроках .
2. Круглий стіл "Система роботи над помилками як одна з основних форм подолання прогалин у знаннях та вміннях учнів".  
3. Методична панорама "Система роботи вчителя, що атестується".
4. Аналіз якості проведення предметних тижнів.

ІV засідання – 10 квітня 2017 року
1. Портфоліо як засіб професійного самовдосконалення вчителя.
2. Проблемна лабораторія "Організація повторення та підготовки до ДПА та ЗНО".
3. Моніторинг вчителів вчителів математики, фізики та  інформатики "Якою я бачу роботу ШМО у 2017/2018 навчальному році".


                                                                          Зібратися  разом - це початок,
                                                                          Триматися разом - це прогрес,
                                                                          Працювати  разом - це успіх.
                                                                                                              Г. Форд
  

Аналіз роботи за минулий навчальний рік, визначення основних напрямків роботи на поточний навчальний рік.
Методична робота в ШМО – це цілісна, заснована на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду, та на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємопов’язаних мір, дій і заходів. Вона спрямована на всебічне підвищення кваліфікації і професійної майстерності кожного вчителя, на розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу ШМО в цілому, а в кінцевому результаті на вдосконалення навчально-виховного процесу, досягнення оптимального рівня освіти, виховання і розвиток конкретних учнів.
    Робота  ШМО вчителів у 2015-2016 н.р. проводилася  за темою « Формування інноваційної особистості вчителя та учня шляхом упровадження в навчально-виховний процес нових освітніх технологій».
 Працюючи за даною проблемою,  ШМО ставило  перед собою наступні  завдання:
·              використання форм, методів, прийомів розвиваючого навчання в педагогічній діяльності;
·              вдосконалення роботи з учнями шляхом використання інноваційних технологій;
·              здійснення наступності в навчанні дітей початкової школи, середньої та старшої ланки.
   При підготовці до уроків вчителі  намагалися впроваджувати інноваційні  методи навчання, подавати матеріал, використовуючи   різні  форми  навчання.  Такі методи підходу до навчального  процесу  стимулювали  активну  пізнавальну діяльність учнів, зумовлювали розвиток творчих здібностей учнів, спонукали до пошуків урізноманітнення шляхів та методів удосконалення кожного уроку.
   Протягом 2015-2016 н.р. було  проведено 4 засідань ШМО , на яких обговорювалися питання на різну тематику.
   Методичне  об’єднання  вчителів  математики, фізики та інформатики в 2015– 2016 н.р. успішно розв’язувало питання завдань , поставлених навчальними  програмами з математики, фізики та інформатики.
   У минулому році працювали    вчителі математики,  вчителі фізики, та інформатики.  Основне завдання,  над  яким  працювали  вчителі – це творча робота кожного   вчителя - предметника по удосконаленню ефективних форм та методів навчання , які сприяють  розвитку потенціальних можливостей  кожного вчителя.
   Вчителі на своїх уроках  удосконалюють  навчальний  процес , який тісно пов’язують з диференціацією навчання, сприяють розвитку творчих здібностей  учнів , підвищенню  рівня  знань. Постійно на засіданнях обмінювалися  досвідом роботи по різних питаннях.
    Згідно навчального плану проводилися заплановані навчально - виховні заходи з математики, фізики та інформатики.
У системі роботи школи– проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці  І( шкільних) етапів олімпіад брали  участь у районних та обласних олімпіадах. Навчальну діяльність учнів вчителі ШМО організовували  таким чином, щоб вона була засобом їх професійної орієнтації та соціалізації. Саме тому надзвичайно актуальним у роботі було  перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких.
 Зросла активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності, використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес до навчання в учнів. Збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня.   Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності.







Мета роботи ШМО:
-         активізувати творчий потенціал кожного вчителя методичного об’єднання;
-         надавати допомогу вчителям у розвитку та підвищення професійної  майстерності при використанні інноваційних технологій.
-          
Основні завдання роботи шкільного методичного об'єднання вчителів математики, фізики та  інформатики на 2016 – 2017 н.р.:

1. Забезпечення методичного та психолого-педагогічного супроводів стандартизації якісної базової та повної загальної середньої освіти.
2. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
3. Використання сучасних інформаційних технологій аналітичної діяльності на основі даних базового та проблемного моніторингу освітньої діяльності.
4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .
6. Розвивати інтерес учнів до науково-дослідницької та експериментальної роботи.
7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання нових інноваційних технологій.
8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань,  контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.
10. Орієнтувати допрофільну та профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.
11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2016 року. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.
12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.
13. Активізувати роботу по переходу від інформаційно-пояснювального підходу до діяльнісного урізноманітнення прийомів, форм, методів навчання, використання групової, парної, індивідуальної роботи, педагогічних програмних засобів. Продовжувати самоосвіту педагогів, особливо шляхом вивчення матеріалів педагогічної преси, науково - практичних семінарів,
навчання на курсах підвищення кваліфікації, обміну з колегами.
14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Форми і методи роботи:
1.     Обговорити та затвердити план роботи на 2016 –2017 н.р.
2.     Проводити методичні оперативки:
а) підсумки навчально-виховної роботи з математики, фізики та інформатики за семестр; завдання на наступний семестр; підсумки роботи за рік.
б) опрацювання інструктивно-нормативних документів.
     3. Організувати взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.
     4. Організувати роботу з обдарованими дітьми.
     5. З метою розвитку життєвих компетенцій учнів проводити нестандартні,   інтегровані уроки, ширше залучати учнів до участі у конкурсах, МАН, турнірах, змаганнях.
 Організаційні заходи
1.   Регулярно згідно плану проводити засідання ШМО математики, фізики та інформатики та майстер-клас з математики.
2.   Взяти активну участь в шкільній педагогічній виставці.
3.   Взяти участь у висвітленні заходів у районній газеті.
4.   Взяти участь у педагогічних читаннях вчителів району.
5.   Вивчити потреби вчителів у методичних і психологічних консультаціях.
6.   Скласти картотеку фахової, педагогічної та методичної преси з математики, фізики та інформатики.
7.   Скласти банк даних про випускників, що планують посту­пати в педвузи на факультети фізики, математики, інформатики.


Вивчення та поширення передового педагогічного досвіду
1. Ознайомитись з роботою кращих вчителів математики, фізики,
2. Кожному вчителю практикувати проведення мультимедійних уроків.
3. Взяти участь у педагогічних читаннях вчителів району.
    4. По можливості організувати шкільний семінарі-практикумі «Використання новітніх педагогічних технологій як передумова підвищення активності навчального процесу».
   5. Підвести підсумки проведення методичної роботи по впровадженню передового педагогічного досвіду.


Робота з молодими вчителями

1.  Надавати методичну допомогу молодим вчителям щодо викладання математики та фізики та інформатики
2.  Опрацювати «Інструкцією з ведення класного журналу учнів 5-11-х класів ЗОНЗ».
3.  Опрацювати рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів.
4.  Опрацювати програми, підручники та посібники з математики та фізики та інформатики.
5.  Брати активну участь у роботі ШМО , РМО та майстер-класах.

Вивчення рівня навчальних досягнень учнів з математики, фізики та інформатики
1.       Кожному вчителю опрацювати пояснювальні записи до навчальних програм та ознайомитись із вимогами програми ( вересень).
2.       Кожному вчителю математики, фізики та інформатики опрацювати інструктивно - методичні рекомендації що до вивчення математики, фізики та астрономії, інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах у 2015- 2016 н. р. (вересень).
3.       Кожному вчителю добре знати критерії оцінювання знань, умінь учнів та дотримуватись об'єктивного оцінювання в процесі роботи (вересень).
4.       Провести підсумкові контрольні за семестр, за рік, а також діагностичні        контрольні роботи.
5.       Сприяти участі учнів школи у Всеукраїнському конкурсі « Левеня».
6.       Сприяти участі учнів у Міжнародному конкурсі « Кенгуру» та «Бобер».
7.       Забезпечити участь учнів у конкурсах з математики, фізики та інформатики різних рівнів, роботі МАН .
8.       Розробка банку завдань для проведення шкільних олімпіад з математики, фізики та інформатики ( вересень-жовтень ).
9.       Вчителям - предметникам, які працюють у 5-х класах, прийняти участь у шкільному заході що до впровад­ження єдиних вимог до наступності в навчанні ( жов­тень ).
10.  Прийняти участь в створенні банку даних, виявлення рівня творчих нахилів, здібностей учнів.
11.   Приділити особливу увагу щодо роботи вчителів у 8-х класах, у зв’язку із веденням нових програм навчання з базових дисциплін.

Організація позакласної роботи

1. Провести 1 етап Всеукраїнської олімпіади з математики, фізики,
2.     Систематично проводити заняття гуртків(при наявності).
3.     Протягом предметних тижнів випускати шкільні газети з математики, фізики та інформатики.
4.     Провести виставку саморобних фізичних приладів.
5.     Забезпечити участь учнів у Всеукраїнському конкурсі «Левеня».
6.     Забезпечити участь учнів у Міжнародному конкурсі «Кенгуру».
7.Забезпечити участь учнів у Всеукраїнському  конкурсі« Бобер».






Документальна база даних про вчителів, які викладають предмет

Результативність роботи вчителя



Тематика засідань
шкільного методичного об'єднання вчителів математики, фізики та  інформатики на 2016 – 2017 н.р
ВЕРЕСЕНЬ
1 .Визначення напрямків роботи МО та затвердження плану роботи на новий 2016-2017 навчальний рік.
Брень А.І.

2.Ознайомлення вчителів з документами МО України і рекомендаціями обласного та районного управління освіти щодо вивчення навчальних дисциплін в 2016 - 2017н.р., впровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (зміни в програмах і підручниках для учнів 6 класу)
Брень А.І.

3. Корекція навчальних планів і програм з урахуванням формування креативних педагогічних ідей в системі освіти
Брень А.І.

4. Подорож сторінками фахових газет, журналів
Р.П.Черевко

ГРУДЕНЬ

1.  Організація роботи з обдарованими дітьми, аналіз підсумків та підготовка до II етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.
Брень А.І.

2. Самоаналіз, аналіз та обговорення тижня математики
Всі члени МО

3. Доповідь «Впровадження на уроках математики технології розвитку критичного мислення» (із досвіду роботи)
В.В.Гульчук

3.Огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури
А.А.Сидунець


ЛЮТИЙ

1. Самоаналіз, аналіз та обговорення предметних тижнів з фізики, інформатики (Сидунець A.A.)
Всі члени МО

2. Доповідь «ІКТ підтримка на уроках інформатики» (із досвіду роботи)
А.І.Брень

3.Аналіз моніторингового дослідження знань учнів за І семестр.
В.В.Брень


4.Організація повторення навчального матеріалу з метою підготовки до ДПА та ЗНО
В.В.Гульчук

5. Поповнення кабінетів методичною літературою, дидактичними матеріалами.

ЧЕРВЕНЬ

1.Результати ДПА, моніторингового дослідження за рік та підведення підсумків участі учнів у олімпіадах  
Брень А.І.

2.Виконання планів ШМО за 2016-2017 н.р. та визначення напрямків роботи на 2017-2018 н.р. 
Брень А.І.
















Протокол № 1
Засідання шкільного методичного об’єднання вчителів математики, фізики
та інформатики
від   «_____»  ________  20___ року.
Присутні: _______________.
Відсутні : _______________.
Порядок денний
1. Підсумок роботи ШМО учителів вчителів математики, фізики та  інформатики   за попередній рік та завдання на наступний 2016/2017 навчальний рік.
2. Обговорення інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення математики, фізики та інформатики в основній   та старшій школі у поточному навчальному році.
3. Охорона праці на уроках.
4. Координація і затвердження календарних планів
5. Підготовка до проведення шкільної олімпіади математики, фізики та інформатики.(жовтень, листопад)

1 питання Слухали: Бутрин Н.А. яка проаналізувала та вказала на ефективність роботи методичного об’єднання учителів математики, фізики та інформатики   в 2015-2016 навчальному році. Брень А.І.  запропонував на обговорення план роботи методичного об’єднання на навчальний рік.
Ухвалили: інформацію прийняти до відома.
2 питання Слухали: голова ШМО Брень А.І. ознайомив з нормативно - правовою базою, методичними рекомендаціями що до викладання математики, інформатики, фізики та астрономії у 2016- 2017 н.р.  та  інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення математики, фізики та інформатики в основній   та старшій школі у поточному навчальному році.
Ухвалили : опрацювати відповідні нормативні документи.
3 питання Слухали: голова ШМО Брень А.І. сказв про охорону праці на уроках математики, фізики та інформатики. Звернув увагу на  введення журналів інструктажів та відповідних стендів з інструкціями про охорону праці.
Ухвалили : постійно дотримуватися правил техніки безпеки  на уроках математики, фізики та інформатики.
4 питання Слухали : вчителя математики Брень В.В. , яка провела  координацію навчальних планів з математики, алгебри та геометрії. Сидунець А.А. проаналізував календарне планування з фізики, астрономії та вчитель інформатики Брень А.І. представив планування з інформатики.
Ухвалили: розглянути та затвердити календарне планування з математики, фізики, астрономії та інформатики на 2016- 2017 н.р.
5 питання  Слухали : голову ШМО Брень А.І. про організацію позакласної роботи з предметів, а саме про підготовку та участь учнів у конкурсах різного типу та олімпіадах І та ІІ етапах.
Ухвалили : організувати роботу по залученню учнів в позакласній роботі з математики, фізики, астрономії та інформатики у цьому навчальному році.
Ухвалили:
1. Опрацювати відповідну документацію щодо викладання математики, фізики, астрономії та інформатики у 2016-2017 н.р.
2. Постійно працювати над розвитком творчої особистості учня.
3. Постійно дотримуватися правил техніки безпеки  на уроках математики, фізики та інформатики.
4. Розглянути та затвердити календарне планування з математики, фізики, астрономії та інформатики на 2016- 2017 н.р.



Голова ШМО                                                             Брень А.І.

Немає коментарів:

Дописати коментар