Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики для 11-Б класу
2016- 2017 н. р.
(за програмою,
затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826
«Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів») (До підручника Й.Я. Риквінд, Т.І.Лисенко, А.А.Чернікова)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Тема
1. Базові поняття програмування.
Засоби
візуального розроблення програм
|
||
1
|
Моделі та їх типи. Моделювання. Поняття алгоритму, властивості алгоритмів.
Форми подання алгоритмів
|
|
2
|
Мови програмування, програмний код, середовище
розроблення програм. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера
|
|
3
|
Поняття програми як автоматизованої системи. Складові програми. Візуальне середовище розроблення програм.
Об'єкт та його властивості. Подія та обробник події
|
|
4
|
Програмний проект та робота з ним.
Структура й складові елементи
програм
|
|
5
|
Конструювання інтерфейсу користувача.
Надання значень властивостям елементів
керування. Відтворення на формах зображень. Практична робота № 1 «Створення
й виконання програмного проекту»
|
|
6
|
Редагування коду обробників подій, пов'язаних
з елементами керування
|
|
7
|
Поняття оператора. Виведення даних. Поняття змінної, константи та їх оголошення. Типи даних. Оператор надання значень
|
|
8
|
Поняття операції та виразу. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.
Практична робота №2 « Введення й виведення даних, робота зі змінними»
|
|
9
|
Покрокове виконання та налагодження програм. Практична робота №3 «Налагодження програм»
|
|
10
|
Контрольна
робота №1
|
|
Тема
2. Основи структурного програмування
|
||
11
|
Основні поняття математичної логіки. Логічні операції, формули. Таблиці істинності. Запис логічних виразів мовою програмування
|
|
12
|
Операції порівняння. Оператори розгалуження
|
|
13
|
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з використанням
прапорців та груп перемикачів
|
|
14
|
Розв'язування задач.
Практична робота № 4 «Складання програм з розгалуженнями»
|
|
15-16
|
Стандартні підпрограми та підпрограми користувача. Створення і виклик підпрограм
|
|
17
|
Розв'язування задач.
Практична робота № 5 «Використання підпрограм»
|
|
18
|
Контрольна
робота №1
|
|
19
|
Оператори циклів. Складання та програмна реалізація алгоритмів із циклами
|
|
20-21
|
Розв'язування
задач
|
|
22
|
Урок повторення.
Практична робота №6 «Програмування циклічних обчислень»
|
|
23
|
Комбінований залік
|
|
24
|
Поняття масиву. Оголошення масивів. Індексація елементів масиву.
Введення даних у масив
|
|
25
|
Розв'язування
задач
|
|
26
|
Пошук даних у масиві. Обчислення підсумкових
показників для числового масиву
|
|
27-29
|
Розв'язування
задач на вибір та пошук елементів.
Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним критеріям
|
|
30
|
Сортування
масивів. Пошук елементів у відсортованому
масиві
|
|
31
|
Розв'язування задач.
Практична робота №7 «Опрацювання одновимірних масивів»
|
|
32
|
Комбінований залік
|
|
Тема
3. Бази даних. Системи керування базами даних
|
||
33
|
Поняття
моделі даних, бази даних, СКБД
|
|
34
|
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв'язок»
|
|
35
|
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі МS Асссess
|
|
36
|
Зведення і редагування даних у таблиці. Призначення форм.
Практична робота № 8 «Створення бази даних у середовищі СКБД»
|
|
37
|
Форми.
Практична робота № 9 «Форми. Введення даних»
|
|
38
|
Сортування, фільтрування і пошук даних
|
|
39
|
Поняття запиту до реляційної бази даних
|
|
40
|
Поля підстановки. Створення зв'язків між таблицями. Ключові поля
|
|
41
|
Призначення
звітів
|
|
42
|
Створення запитів і звітів.
Практична робота № 10 «Створення запитів і звітів»
|
|
43
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу
|
|
44
|
Комбінований залік із теми «Бази
даних. Системи керування базами даних»
|
|
Тема
4. Інформаційні технології та засоби колективної комунікації
Автоматизоване
створення й публікації веб-ресурсів
|
||
45
|
Структура
та особливості веб-сайтів
|
|
46
|
Автоматизоване
розроблення веб-сайтів
|
|
47
|
Основи
веб- дизайну.
Практична робота № 11 «Автоматизоване створення веб-сайту»
|
|
48
|
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології
|
|
49
|
Створення й
оформлення блогу
|
|
50
|
Створення й оформлення блогу.
Практична робота № 12 «Створення й ведення власного блогу»
|
|
Тема
5. Основи створення комп'ютерних публікацій
|
||
51
|
Комп'ютерні
публікації та їх види
|
|
52
|
Особливості роботи з графічними об'єктами. Зв'язки між об'єктами
|
|
53
|
Створення документів різних типів.
Практична робота № 13 «Створення інформаційного бюлетеня або буклету»
|
|
54
|
Узагальнення
і систематизація набутих знань з тем «Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів» та
«Основи створення комп'ютерних публікацій»
|
|
Тема
6. Опрацювання мультимедійних
даних
|
||
55
|
Мультимедійні
дані та робота з ними. Програмне забезпечення для оброблення мультимедійних даних
|
|
56
|
Створення
кліпів. Настроювання часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відео-переходи. Титри
|
|
57
|
Створення
відеокліпів.
Практична робота № 14 «Створення відеокліпу»
|
|
Тема
7. Інтегроване використання засобів
опрацювання електронних документів
|
||
58
|
Обмін
даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів
|
|
59
|
Вбудовування
та зв'язування файлів. Веб-публікування документів
|
|
Тема
8. Спільна робота з документами. Розроблення
колективного проекту
|
||
60
|
Середовище
для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу
|
|
61
|
Спільна
робота з онлайновими документами. Розроблення колективного проекту.
|
|
Тема
9. Інформаційні
технології в навчанні
Програмні засоби навчання математики
|
||
62
|
Призначення
математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора
|
|
63
|
Автоматизація
математичних обчислень. Практична робота № 15 «Автоматизація математичних обчислень»
|
|
64
|
Побудова
графіка функції з однією змінною. Практична робота № 16 «Побудова графіків функції»
|
|
65
|
Знаходження наближених значень розв'язків рівнянь і систем.
Практична робота № 17 «Знаходження
розв'язків рівнянь і систем рівнянь»
|
|
66
|
Розв'язування задач на пошук екстремумів
|
|
67
|
Додаткові
можливості математичного процесора
|
|
Тема
10. Програмні засоби для підтримки навчання
фізики, хімії та біології
|
||
68
|
Огляд
програмних засобів для підтримки
навчання предметів природничого циклу
|
|
69
|
Віртуальні лабораторії, інтерактивні моделі. Практична робота №18 «Використання програмних засобів»
|
|
70
|
Узагальнення
матеріалу, вивченого за рік
|
|
Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики для 11-А класу
2016- 2017 н. р.
(за програмою,
затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826
«Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів») (До підручника Й.Я. Риквінд, Т.І.Лисенко, А.А.Чернікова)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Тема 1. Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації
|
|||
1.
|
Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в
кабінеті інформатики. Інструкції №8.1-8.4. Поняття моделі. Моделювання як
метод дослідження об’єктів.
|
|
|
2.
|
Практична робота №1. Побудова інформаційної моделі.
|
|
|
3.
|
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми
подання алгоритму. Виконавець алгоритму.
|
|
|
4.
|
Базові структури
алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення.
|
|
|
5.
|
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера.
Поняття програми.
|
|
|
Тема 2. Системи опрацювання табличних даних Електронні таблиці.
Табличний процесор
|
|||
6.
|
Поняття електронної таблиці. Огляд інтерфейсу
табличного процесора. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
|
|
|
7.
|
Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок.
Практична робота №2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі
табличного процесора.
|
|
|
8.
|
Використання найпростіших формул.
|
|
|
9.
|
Практична робота №3. Використання формул в електронних
таблицях.
|
|
|
10.
|
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми.
Практична робота №4. Побудова діаграм.
|
|
|
Тема 3. Аналіз даних у середовищі табличного процесора
|
|||
11.
|
Призначення й використання основних математичних,
статистичних, логічних функцій табличного процесора.
|
|
|
12.
|
Практична робота №5. Аналіз даних за допомогою функцій
табличного процесора.
|
|
|
13.
|
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Практична
робота №6. Сортування та фільтрація даних.
|
|
|
14.
|
Проміжні підсумки та зведені таблиці.
|
|
|
15.
|
Умовне форматування даних.
|
|
|
16.
|
Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр.
|
|
|
Тема 4. Бази даних. Системи управління базами даних
|
|||
17.
|
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення
систем управління базами даних (СУБД). Огляд реляційної моделі даних. Поняття
відношення, атрибута, ключа, зв’язку.
|
|
|
18.
|
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з
базами даних у середовищі системи управління базами даних. Властивості полів,
типи даних.
|
|
|
19.
|
Введення даних у таблиці. Призначення форм. Сортування,
пошук і фільтрація даних.
|
|
|
20.
|
Практична робота №7. Робота з об’єктами бази даних в
середовищі СУБД.
|
|
|
21.
|
Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення
звітів.
|
|
|
22.
|
Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і
звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора.
|
|
|
23.
|
Практична робота №8. Створення бази даних в середовищі
СУБД, створення форм і введення даних.
|
|
|
24.
|
Практична робота №9. Створення запитів і звітів за
допомогою майстра та в режимі конструктора.
|
|
|
25.
|
Залік з теми: Бази даних. Системи управління базами
даних.
|
|
|
Тема
5.
Інформаційні технології
Автоматизоване створення й
публікація веб-ресурсів
|
|||
26.
|
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Етапи
створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів.
|
|
|
27.
|
Практична робота №10. Автоматизоване створення
веб-сайту.
|
|
|
28.
|
Наповнення веб-сторінки текстом та графічними даними,
створення гіперпосилань, завантаження файлів.
|
|
|
29.
|
Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0.
Веб-спільноти. Вікі технології.
|
|
|
30.
|
Поняття блогу, різновиди блогів. Практична робота №11.
Створення й ведення власного блогу.
|
|
|
Тема 6. Інтегроване використання засобів опрацювання
електронних документів
|
|||
31.
|
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і
табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки
комп’ютерних презентацій.
|
|
|
32.
|
Практична робота №12. Виконання завдань з опрацювання
даних у кількох програмних середовищах.
|
|
|
Тема 7. Спільна робота з документами. Розробка колективного
проекту
|
|||
33.
|
Середовище для спільної роботи з документами.
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з
онлайновими документами.
|
|
|
34.
|
Практична робота №13. Розробка колективного проекту.
|
|
|
35.
|
Підсумкове повторення та оцінювання за ІІ семестр, за
рік.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар