11 клас

Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики для 11-Б класу
2016- 2017 н. р.
(за програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів») (До підручника Й.Я. Риквінд, Т.І.Лисенко, А.А.Чернікова)
Тема уроку
Дата
Тема 1. Базові поняття програмування.
Засоби візуального розроблен­ня програм  
1
Моделі та їх типи. Моделюван­ня. Поняття алгоритму, влас­тивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів

2
Мови програмування, програм­ний код, середовище розроблен­ня програм. Етапи розв'язування задач з використанням комп'ютера

3
Поняття програми як автомати­зованої системи. Складові про­грами. Візуальне середовище розроблення програм. Об'єкт та його властивості. Подія та об­робник події

4
Програмний проект та робота з ним. Структура й складові еле­менти програм

5
Конструювання інтерфейсу користувача. Надання значень властивостям елементів керу­вання. Відтворення на формах зображень. Практична робота № 1 «Ство­рення й виконання програмного проекту»

6
Редагування коду обробників подій, пов'язаних з елементами керування

7
Поняття оператора. Виведен­ня даних. Поняття змінної, константи та їх оголошення. Типи даних. Оператор надання значень

8
Поняття операції та виразу. Пріоритет операцій. Арифметичні операції.
Практична робота №2 « Введен­ня й виведення даних, робота зі змінними»

9
Покрокове виконання та налагодження програм. Практична робота №3 «Налаго­дження програм»

10
Контрольна робота №1

Тема 2. Основи структурного про­грамування  
11
Основні поняття математич­ної логіки. Логічні операції, формули. Таблиці істинності. Запис логічних виразів мовою програмування

12
Операції порівняння. Операто­ри розгалуження

13
Прапорці та групи перемикачів. Реалізація розгалужень з ви­користанням прапорців та груп перемикачів

14
Розв'язування задач.
Практична робота № 4 «Склада­ння програм з розгалуження­ми»

15-16
Стандартні підпрограми та під­програми користувача. Створен­ня і виклик підпрограм

17
Розв'язування задач.
Практична робота № 5 «Вико­ристання підпрограм»

18
Контрольна робота №1

19
Оператори циклів. Складання та програмна реалізація алго­ритмів із циклами

20-21
Розв'язування задач

22
Урок повторення.
Практична робота №6 «Про­грамування циклічних обчис­лень»

23
Комбінований залік

24
Поняття масиву. Оголошення масивів. Індексація елементів масиву. Введення даних у масив

25
Розв'язування задач

26
Пошук даних у масиві. Обчис­лення підсумкових показників для числового масиву

27-29
Розв'язування задач на вибір та пошук елементів. Обчислення підсумкових характеристик для елементів, що задовольняють певним критеріям

30
Сортування масивів. Пошук елементів у відсортованому масиві

31
Розв'язування задач.
Практична робота №7 «Опра­цювання одновимірних масивів»

32
Комбінований залік

Тема 3. Бази даних. Системи керування базами даних  
33
Поняття моделі даних, бази даних, СКБД

34
Огляд реляційної моделі даних. Модель «сутність-зв'язок»

35
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі МS Асссess

36
Зведення і редагування даних у таблиці. Призначення форм.
Практична робота № 8 «Ство­рення бази даних у середовищі СКБД»

37
Форми.
Практична робота № 9 «Фор­ми. Введення даних»

38
Сортування, фільтрування і по­шук даних

39
Поняття запиту до реляційної бази даних

40
Поля підстановки. Створення зв'язків між таблицями. Клю­чові поля

41
Призначення звітів

42
Створення запитів і звітів.
Практична робота № 10 «Ство­рення запитів і звітів»

43
Узагальнення та систематиза­ція навчального матеріалу

44
Комбінований залік із теми «Бази даних. Системи керуван­ня базами даних»

Тема 4. Інформаційні техно­логії та засоби колективної комунікації  
Автоматизоване створення й публікації веб-ресурсів  
45
Структура та особливості веб-сайтів

46
Автоматизоване розроблення веб-сайтів

47
Основи веб- дизайну.
Практична робота № 11 «Авто­матизоване створення веб-сайту»

48
Огляд технологій та сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі-технології

49
Створення й оформлення блогу

50
Створення й оформлення блогу.
Практична робота № 12 «Ство­рення й ведення власного блогу»

Тема 5. Основи створення комп'ютерних публікацій  
51
Комп'ютерні публікації та їх  види

52
Особливості роботи з графіч­ними об'єктами. Зв'язки між об'єктами

53
Створення документів різних типів.
Практична робота № 13 «Ство­рення інформаційного бюлете­ня або буклету»

54
Узагальнення і систематизація набутих знань з тем «Автомати­зоване створення й публікація веб-ресурсів» та «Основи ство­рення комп'ютерних публіка­цій»

Тема 6. Опрацювання мультимедій­них даних  
55
Мультимедійні дані та робота з ними. Програмне забезпечення для оброблення мультимедій­них даних

56
Створення кліпів. Настроюван­ня часових параметрів аудіо- та відеоряду. Відеоефекти та відео-переходи. Титри

57
Створення відеокліпів.
Практична робота № 14 «Ство­рення відеокліпу»

Тема 7.  Інтегроване використання засобів опрацювання електрон­них документів
58
Обмін даними між офісними додатками. Імпорт та експорт файлів

59
Вбудовування та зв'язування файлів. Веб-публікування до­кументів

Тема 8. Спільна робота з документа­ми. Розроблення колективного проекту
60
Середовище для спільної роботи з документами. Служби онлайнового документообігу

61
Спільна робота з онлайновими документами. Розроблення колективного проекту.

Тема 9. Інформаційні техноло­гії в навчанні
Програмні засоби навчання математики
62
Призначення математичних процесорів. Огляд середовища математичного процесора

63
Автоматизація математичних обчислень. Практична робота № 15 «Авто­матизація математичних об­числень»

64
Побудова графіка функції з од­нією змінною. Практична робота № 16 «Побудо­ва графіків функції»

65
Знаходження наближених зна­чень розв'язків рівнянь і сис­тем.
Практична робота № 17 «Зна­ходження розв'язків рівнянь і систем рівнянь»

66
Розв'язування задач на пошук екстремумів

67
Додаткові можливості матема­тичного процесора

Тема 10. Програмні засоби для під­тримки навчання фізики, хімії та біології
68
Огляд програмних засобів для підтримки навчання предметів природничого циклу

69
Віртуальні лабораторії, інтер­активні моделі. Практична робота №18 «Вико­ристання програмних засобів»

70
Узагальнення матеріалу, ви­вченого за рік























Календарно-тематичне планування уроків
Інформатики для 11-А класу
2016- 2017 н. р.
(за програмою, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 № 826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів») (До підручника Й.Я. Риквінд, Т.І.Лисенко, А.А.Чернікова)


Тема уроку
Дата
Тема 1. Комп’ютерне моделювання. Основи алгоритмізації
1.
Вступний інструктаж з правил безпеки під занять в кабінеті інформатики. Інструкції №8.1-8.4. Поняття моделі. Моделювання як метод дослідження об’єктів.

2.
Практична робота №1. Побудова інформаційної моделі.

3.
Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритму. Виконавець алгоритму.

4.
Базові структури алгоритмів: слідування, розгалуження, повторення.

5.
Етапи розв’язування задачі за допомогою комп’ютера. Поняття програми.

Тема 2. Системи опрацювання табличних даних Електронні таблиці. Табличний процесор
6.
Поняття електронної таблиці. Огляд інтерфейсу табличного процесора. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.

7.
Форматування даних, клітинок і діапазонів клітинок. Практична робота №2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора.

8.
Використання найпростіших формул.

9.
Практична робота №3. Використання формул в електронних таблицях.

10.
Створення та настроювання діаграм, вибір типу діаграми. Практична робота №4. Побудова діаграм.

Тема 3. Аналіз даних у середовищі табличного процесора
11.
Призначення й використання основних математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора.

12.
Практична робота №5. Аналіз даних за допомогою функцій табличного процесора.

13.
Сортування й фільтрація даних у таблицях. Практична робота №6. Сортування та фільтрація даних.

14.
Проміжні підсумки та зведені таблиці.

15.
Умовне форматування даних.

16.
Підсумкове повторення та оцінювання за І семестр.    

Тема 4. Бази даних. Системи управління базами даних
17.
Поняття моделі даних, бази даних. Поняття й призначення систем управління базами даних (СУБД). Огляд реляційної моделі даних. Поняття відношення, атрибута, ключа, зв’язку.

18.
Поняття таблиці, поля, запису. Основні етапи роботи з базами даних у середовищі системи управління базами даних. Властивості полів, типи даних.

19.
Введення даних у таблиці. Призначення форм. Сортування, пошук і фільтрація даних.

20.
Практична робота №7. Робота з об’єктами бази даних в середовищі СУБД.

21.
Поняття запиту до реляційної бази даних. Призначення звітів.

22.
Створення таблиць, форм, запитів на вибірку даних і звітів за допомогою майстрів. Редагування запитів і форм за допомогою конструктора.

23.
Практична робота №8. Створення бази даних в середовищі СУБД, створення форм і введення даних.

24.
Практична робота №9. Створення запитів і звітів за допомогою майстра та в режимі конструктора.

25.
Залік з теми: Бази даних. Системи управління базами даних.

Тема 5. Інформаційні технології Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів
26.
Структура веб-сайтів, різновиди веб-сайтів. Етапи створення веб-сайтів. Поняття про засоби автоматизованої розробки веб-сайтів.

27.
Практична робота №10. Автоматизоване створення веб-сайту.

28.
Наповнення веб-сторінки текстом та графічними даними, створення гіперпосилань, завантаження файлів.

29.
Основи веб-дизайну. Огляд сервісів Веб 2.0. Веб-спільноти. Вікі технології.

30.
Поняття блогу, різновиди блогів. Практична робота №11. Створення й ведення власного блогу.

Тема 6. Інтегроване використання засобів опрацювання електронних документів
31.
Обмін даними між графічним редактором, текстовим і табличним процесором, системою керування базами даних, засобом для розробки комп’ютерних презентацій.

32.
Практична робота №12. Виконання завдань з опрацювання даних у кількох програмних середовищах.

Тема 7. Спільна робота з документами. Розробка колективного проекту
33.
Середовище для спільної роботи  з документами.
Служби онлайнового документообігу. Спільна робота з онлайновими документами.

34.
Практична робота №13. Розробка колективного проекту.

35.
Підсумкове повторення та оцінювання за ІІ семестр, за рік.

Немає коментарів:

Дописати коментар