Календарно-тематичне
планування уроків
Інформатики для 7 класу
(за програмою, яка затверджена Наказом
МОН №73 від 02.02.2016 «Про затвердженням навчальної програми з інформатики для
учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (які вивчали інформатику
в 2-4 класах)».) (До підручника Н.В.
Морзе, О.В. Барна, В.П.Вембер)
№
|
Тема уроку
|
Дата
|
Тема 1. Електронне листування
|
||
1.
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування.
Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
|
|
2.
|
Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів.
|
|
3.
|
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування
електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання.
Операції над папками та листами.
|
|
4.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
5.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли.
Контрольна робота №1 з теми:
«Електронне листування»
|
|
Тема 2. Моделювання
|
||
6.
|
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання
інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
|
|
7.
|
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова
інформаційних моделей.
|
|
8.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах.
|
|
9.
|
Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань.
|
|
10.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
Контрольна робота №2 з теми:
«Моделювання»
|
|
Тема 3. Алгоритми з повторенням
і розгалуженням
|
||
11.
|
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання.
Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Базові алгоритмічні структури:
структури повторення та розгалуження.
|
|
12.
|
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням
у середовищі Скретч.
|
|
13.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у середовищі Скретч.
|
|
14.
|
Алгоритми з розгалуженням.
|
|
15.
|
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
|
16.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч.
|
|
17.
|
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Скретч.
|
|
18.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
19.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота
5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у
середовищі Скретч.
|
|
20.
|
Контрольна робота №3 з теми:
«Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
|
|
Тема 4. Табличний процесор
|
||
21.
|
Таблиці, електронні таблиці. Типи даних: число,
текст, формула. Табличний процесор, його призначення. Відкривання, перегляд і
збереження електронної книги. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості.
Адресація в середовищі табличного процесора. Способи навігації на аркуші і в
книжці табличного процесора.
|
|
22.
|
Редагування даних таблиці. Уведення даних до
комірок: текст, число. Іменовані комірки і діапазони. Автозаповнення.
Копіювання, переміщення й вилучення даних.
|
|
23.
|
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати.
Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
|
|
24.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у
середовищі табличного процесора.
|
|
25.
|
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і
властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі
табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
|
|
26.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих
на діаграмі.
|
|
27.
|
Правила запису формул у табличному процесорі.
Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при
копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min,
max.
|
|
28.
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної
таблиці. Використання вбудованих функцій.
|
|
29.
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
|
30.
|
Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор»
|
|
Тема 5. Виконання
індивідуальних навчальних проектів
|
||
31.
|
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка
плану виконання проекту.
|
|
32.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому
числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика,
фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
|
|
33.
|
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
|
|
34.
|
Захист проекту.
|
|
35.
|
Повторення і систематизація
навчального матеріалу за рік. Підсумковий узагальнюючий урок.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар