Практична
робота №1.
Складання
алгоритмів для виконавців у словесній формі і у графічному вигляді. Виконання
алгоритмів.
Увага!
Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся
правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Бісектриса
кута.
Склади
алгоритм побудови бісектриси куга за допомогою транспортира
1. Відкрий
шаблон презентації Бісектриса,
який міститься в додаткових матеріалах до уроку.
2. Перейди
в режим Сортувальника слайдів і
переглянь команди на слайдах.
3. Пригадай
з уроків математики, як за допомогою транспортира будують бісектрису кута, яких
дій навчений виконавець. Упорядкуй слайди так, щоб вони задали порядок команд
правильного алгоритму
4. 36ережи
файл з іменем Практична 1_1 у своїй папці:
Завдання 2. Будова
слова.
Виконай
алгоритм «Розбір слова за будовою» для запропонованих слів.
1. Завантаж
графічний редактор Paint. Відкрий
файл Слово, який міститься в додаткових
матеріалах.
Розглянь приклад.
2. До
одного із запропонованих слів застосуй алгоритм «Розбір слова за будовою»»:
1. Визначити
закінчення й основу слова.
2. Позначити
закінчення Й основу.
3. Визначити
корінь, добираючи спільнокореневі слова.
4. Позначити
корінь.
5. Визначити
суфікс, добираючи слова з такими самими суфіксами.
6. Позначити
суфікс.
7. Виділити
префікс — частину слова до кореня.
8. Позначити
префікс
3. 36ережи
файл з іменем Практична 1_2 у своїй папці:
Завдання 3.
Перша допомога.
Подай
у словесній формі алгоритм надання першої допомоги при порізі.
1. Завантаж
графічний редактор Paint. Завантаж
файл Допомога, який міститься в додаткових
матеріалах.
2. Розглянь
малюнки, що ілюструють команди алгоритму надання першої допомоги при порізі.
Збільш полотно малюнка в ширину. Запиши команди алгоритму за допомогою
інструмента Текст.
4. 36ережи
файл з іменем Практична 1_3 у свої папці:
3. Закрий
всі відкриті вікна.
4. Повідом
вчителя про завершення роботи.
4. Зробити
копію виконавця у у середовищі Скретч можна за допомогою інструмента
5. Створення
виконавця в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента
6. Щоб
створити проект у середовищі Скретч потрібно обрати вказівку
Практична
робота №2
Складання
алгоритмів опрацювання подій з використання структури слідування та виконання
їх у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
І.
Перевірка теоретичних знань
Виконайте
тестові завдання:
1. У
середовищі Скретч можна створити програму,
a. Змінивши
готовий проект
b. Створивши
новий проект
2. Збільшити
розмір зображення у середовищі Скретч можна за допомогою інструмента
3. Вилучити
виконавця з набору виконавців у середовищі Скретч можна за допомогою
інструмента
a. Файл
— Новий
b. Файл
— Зберегти як
c. Файл
— Зберегти
d. Файл
— Імпортувати проект
7.
Щоб зберегти проект у середовищі Скретч з новим іменем
потрібно обрати вказівку
a. Файл —
Імпортувати проект
b. Файл —
Зберегти як
c. Файл —
Новий
d. Файл —
Зберегти
8.
Укажи правильну послідовність
номерів команд, яка задає порядок зберігання складеної програми для обраних
виконавців у навчальному середовищі виконання алгоритмів Скретч
a. Обрати
вказівку Зберегти як
b. Указати
назву файлу проекту і натиснути кнопку Гаразд
c. Обрати
меню Файл
d. Вибрати
потрібну папку і натиснути кнопку Гаразд
9.
Вкажи правильну послідовність номерів команд, яка
задає порядок відкривання файлу, створеного в навчальному середовищі виконання
алгоритмів Скретч
a. Указати
назву файлу проекту і натиснути кнопку Гаразд
b. Обрати
меню Файл
c. Обрати
вказівку Відкрити
d. Вибрати
потрібну папку і натиснути кнопку Гаразд
ІІ.
Перевірка практичних навичок
Увага!
Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся
правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Літери.
Склади
програму побудови першої літери власного імені.
- Відкрий проект літери
- Запусти проект на
виконання. Переглянь, яку літеру будує виконавець. Розглянь значення
параметрі в команд, що складають алгоритм.
- Сплануй макет обраної
літери на папері. Визнач місце розташування її складових відносно розмірів
сцени.
- Використовуючи команди
даної програми, створи власну, задавши встановлені значення параметрів
команд і їх порядок.
- Запусти проект на
виконання. Перевір, чи твій виконавець правильно будує потрібне зображення
- Збережи проект з іменем Прізвище-1.
Завдання 2. Оркестр.
Склади
програму відтворення музичного фрагмента за допомогою різних музич них
інструментів.
- Відкрий проект оркестр
- Запусти проект на
виконання. Прослухай, яку мелодію та на якому інструменті грає виконавець
Максим.
- Доповни програму
командами так, щоб мелодія прозвучала двічі
- Скопіюй програму гри на
музичному інструменті виконавця Максима для виконавців Гната і Остапа
- Зміни музичні інструменти
так, щоб Гнат грав на акордеоні, а Остап — на дзвіночках
- Збережи проект з іменем Прізвище-2.
Завдання 3. Парк.
Склади
проект за пропонованим сюжетом: у шкільному саду шестикласники планують
посадити дерева. Виконавець рухається вздовж лінії посадки дерев і називає
породу дерев, які потрібно висадити.
- Створи новий
проект, задай його виконавця на свій вибір
- Намалюй засобами
вбудованого графічного редактора Скретч на сцені проекту чотири лунки для
висаджування дерев
- З'ясуй місце розташування
кожної лунки. Склади програму переміщення виконавця від однієї лунки до
іншої. Для цього використай знайдені числа як значення параметрів у
відповідних командах
- Доповни команди
переміщення іншими командами так, щоб біля кожної лунки виконавець
зупинявся, називав породу дерева: дуб, клен, береза, липа, – а потім
продовжував рухатися далі
- Збережи проект з іменем Прізвище-3.
Немає коментарів:
Дописати коментар